Повернення і рекламація
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року, до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) входять продовольчі товари, до яких відносяться:
свіжа, копчена, солона, консервована, заморожена риба і морепродукти;
алкогольні напої.
При покупці продукції на сайті, ви підтверджуєте, що ознайомилися з цією постановою. Якщо з вашим замовленням виникли складності, і ви не задоволені службою доставки, якістю упаковки, якістю продукції або ж у вас є додаткові побажання, ви можете звернутися в нашу службу підтримки за номером: +38 0675771616 і отримати повну / часткову компенсацію коштів.
Для повернення необхідно надати:
1
Доказ факту оплати (видаткова накладна / квитанція / чек);
Товар неналежної якості, включаючи упаковку товару (Тільки при наявності фото!)
2
Повернення коштів: Повернення коштів здійснюється після отримання товару компанією ТОВ ВКП "КІТ" і підтвердження, що вищевказані вимоги до процедури повернення були дотримані. Грошові кошти будуть повернуті тим же способом, яким була проведена оплата, в терміни встановлені вашим банком.